пічка

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Володимир Кубан, 30 січ 2016.

  1. Володимир Кубан

    Володимир Кубан Новачок

    Авто:
    volkswagen polo coupe 1988 р
    електросхема пічки до volkswagen polo1988р
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Напишу тут.
    Отже, хлопаки! Потребую розумної поради!
    Суть проблеми полягає в тому, що пічка видає слабке тепло, тобто не достатньо тепла. Взагалі то, не є критично, але все ж таки, за останні 2-3 зими (тоді міняв теплообмінник, поставив febi) звик до того, що в мому Г2 було так гаряче (до недавнього часу), що тримаючи руку коло дефлектора, реально пекло, щоки горіли і спина мокріла від жари.... це, коли на максимальних обертах вентилятора. Тепер, на тих же обертах теплий, майже літній обдув.
    Провів пошук проблеми, виявив незначне підтікання з-під "сапуна" (вихід з радіатора до бачка), не тримав хомут, замінив, долив ОР, не допомогло, хоча, трошки стало краще.
    Далі, припускав, що є повітряна пробка в теплообміннику салону, зняв обидва патрубки, прогнав ОР, долив ОР, все норм - повітря не має.
    Але, курва, далі те саме, хоча стало чуть теплішим дути по салону.
    Схиляюсь до того, що слід замінити теплообмінник салону? Так чи ні? Ваші поради у думки, будь-ласка!!
    Відхиляю інші причини, типу "термостат", чи "помпа", чи "крильчатка", чи "заслонки" бо особисто переконався:
    - запустив двигун, гріється, все норм, спочатку нижній патрубок радіатора холодний, через певний час нагріву двигуна, коли стрілка піднялась на приборці, нижній патрубок стає гарячим.
    - радіатор рівномірно гарячий, немає такого, що якась його частина холодна.
    - обидва патрубки, що йдуть до пічки в підкапотному теж гарячі, навіть однаково гарячі.
    - при нагріві двигуна, на приборці стрілка чуть-чуть відхиляється від номіналу до максимуму, в той час вмикається вентилятор обдуву радіатора.
    - патрубки не зжимає і не розпирає до критичного тиску.
    - при запущеному двигуну, зняв кришку з бачкп ОР, почав газувати при знятій кришці, циркуляція іде нормально, навіть при досягненні потрібної температури, не закриваючи тої кришки, вмикпється вентилятор радіатора.
    - заслонки проклеяні були 2-3 роки тому, коли міняв теплообмінник, проклеював не поролоном, а такою сірою фігньою, типу антишумка, тому факт їх пошкодження відпадає.
    - тросики регулювання працюють справно, ніде нічо не стопорить і не мішає.
    - датчики працюють адекватно.
    А ось, фото сьогоднішнє, так в мене температура тримається завжди при їзді, хіба шо при стоянці, на робочому двигуні, може чуточок відхилитись на 1-2мм в сторону максимуму, що є номіналом по температурі.
    IMG_20170109_142809.jpg
    Наприклад, при русі (місто, траса) на 1-3 хвилини вимикаю обдув, тоді вмикаю, дує теплішим, але ч/з 10хвилин знову стає літнім ближче до теплого.

    Питання: чи вирішить дану проблему заміна теплообмінника??? Чи, може, шось інше бокапорить?

    П/с/ звик зимою їздити в майці у свому Г2.... ;)
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А ти не пробував патрубки теплообмінника салону? Гарячі обидва?
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Закцентую, що працездатність пічки не є критичною, тобто не зовсім дубак, але знаючи, як то має бути то оціню з великою натяжкою на 3 із 5. На дальняк їхати не зовсім кльово.
    П/с/ стрьомно буде, якщо викину гроші на новий теплообмінник, а виявиться не те, тому й питаю, та + заміна теплообмінника займає до 4 год на 1 людину, зі зняттям торпеди і т.п. - перевірено.
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Заслонку перевірити тепле-холодне і фільтер салону. А і розвоздуш нормально.
     
  6. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Трубка не забита та що йде від помпи до пічки металева така біля двигуна зразу.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Щоб дану заслонку перевірити, необхідно зняти торпедо. Без зняття - наче працює. Впевнений. (знаю, бо розбирав неодноразово за 15 років експлуатації)
    Якщо то та, до якої підєднаний бачок ОР, тобто та, котра зєднюється з резиновим патрубком, котрий стикується з іншим кінцем із теплообмінником (радіатор пічки), то НІ!!!
    Якби так, то повторюсь
    Для прикладу: в даний час завів холодну, грію вже 10 хвилин, мороз -11, тепло з дефлекторів йде, але, ледь-ледь відчутне, скоріш схоже на літнє повітря.
    IMG_20170109_212505.jpg
     
  8. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Клапанів(чи краників памятаю була така приблуда) пічки нема? До радіатора пічки напряму йде?
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Йде на пряму!!!
    Тих приблуд, що відкриваються при нагріві до 60° немає і не було.
     
  10. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Якщо є шумка капота, тоді пхай картонку
    з переду))). Я сьогодні проїхався вечером на своєму пічка дійсно до Ташкенту не нагрівається мороз -12 показували mfa. Масло максимум 96 показували їзда без пробок.
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Сьогодні???
    Та сьогодні -3 надворі...
     
  12. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Вечером їхав додому, не в день.
     
  13. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В мене моя аналогічно ледь ледь теплим дує, правда радіатор пічки ще не міняв, від коли машина, десь 4.5 роки тому як чистив востаннє.

    Надіслано з мого HTC One M9
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    чистив як? хімію і під тиском води?
    колись зі старим проводив такі маніпуляції, помогло на півроку.

    Треба купити градусник і заміряти температуру, в т.ч. безпосередньо на дефлекторах. Бо нема в машині ніякого термометра, в ті часи він нах.нікому не був потрібен.
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Промив водою, калатав ним, зливав, потіи приставив шланг і так мив, повертаючи радіатор різними сторонами. стало на 4 роки
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Тобі повезло, що вичистив. Свого також, колись так помив, потім поставив нового, але з часом (2-3 зими пройшло) він мабуть потребує чистки, бо після його заміни там і вода аже побувала і "аляска" і антифриз. Лише півроку, після того, як перебирав ГБЦ, користуюсь "хепою".
     
  17. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В мене Аляска вже 4 роки, за той час лиш раз доливав 1 літру, коли міняли термостат і пластикову горловину помпи.

    Надіслано з мого HTC One M9
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже, щоби ви розуміли до чого я до&пався, піднявши цю тему і що таке "не зовсім тепло" і в той же час не "критично".
    Провів сьогодні експеримент, їхав з роботи і по дорозі купив градусник за 20грн.
    Суть експерименту (по місту, на тразу не виїжджав):
    - в салоні, на передніх сидіннях показує +18°
    IMG_20170111_174827.jpg

    - на виході з дефлектора зі сторони водія (так само і на тих що гріють лобове) сягає +30°
    IMG_20170111_181115.jpg

    З метою перевірки градусника, після експериментів, залишив його на 15 хвилин під автівкою, показав -6°
    В той час, Гугл дає -8° по Львову
    IMG_20170111_184057.jpg Screenshot_2017-01-11-18-32-36.png
    Тобто, можлива похибка 1-2°, але це значної ролі не відіграє.

    Коли надворі -20°, то ще холодніше в машині. За останні роки звик до того, що в Г2 повинно бути тепло, а не так-сяк.

    То, що скажете, які думки будуть? Це ж не є нормальна температура для салону автівки?
    По ідеї, можна не спішити із заміною теплообмінника, бо такого мінуса вже не прогнозують, хіба шо короткочасно. Але тут питання, чи допоможе виправити ситуацію, якщо помити хімією теплообмінник (звісно не знімаючи) і то, якою, щоби не порозїдало в ньому соті? І треба врахувати, що буде промиватись чи заливатись разом із проточною водою, на який час, щоби не замерзло.
     
  19. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Правильний підхід до експереименту! Восени замінив свій теплообмінник по причині стороннього запаху в салоні після ввімкнення пічки на тепле повітря, потім почало запотівати лобове і наступного дня під дощем за 3 год з перервами запхав новий, поставив Фебі. Це таке, тепер суть- візьму градусник і в себе в салоні поміряю. Авто прогріте до робочої температури, я так розумію? До кінця тижня повідомлю. От і буде відповідь, чи є сенс міняти на новий.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Так, звісно прогріте.
    Якщо проексперементуєш, то я би із задоволенням хотів би бачити чиїсь показники.
    Раніше, коли пасажири сідали до мене в машину, і від холоду тряслись як пес в очереті, то вмикав їм пічку, за кілька хвилин вони роздягались і просили вимкнути.
    Щодо запаху, то коли ставив новий теплообмінник, він ще тиждень смердів чимось, особливо, коли вмикав обдув, теж був Фебі. Підозрюю, що то та змазка так смерділа, котрим він обмазаний був.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)